Klub leaderů 2018
- workshop Komunikace a zvládání konfliktů
Jak zlepšit své komunikační dovednosti?
V čem se dál rozvíjet?
Jak si na přímou komunikaci s lidmi v týmu najít víc času?
Teamleadeři se na tomto workshopu naučí, jak co nejlépe kritizovat a být srozumitelní.
Vydají se za poznáním svých komunikačních pravidel a vytvoří si unikátní „Komunikační hodiny“, které jim ukáží, jak jsou na tom se skutečným praktikováním živé komunikace s týmem. Společně se podíváme na to, jak důležité je při komunikaci sebevědomí a přirozenost.
V praktickém cvičení si vyzkoušíme, jaká je síla příběhů. Prodiskutujeme, jak by se příběhy daly využít v každodenní práci s týmem. Účastníci se naučí čtyři užitečné dovednosti pro zlepšení svých schopností srozumitelné kritiky.
Účastníci poznají také čtyři hlavní typy konfliktů a odnesou si tipy na praktické řešení konfliktních situací. Zejména poznají, jak v konfliktu hospodařit s emocemi.
Díky workshopu budou vyzbrojeni pro nadšené zkoušení v praxi.
Konflikty s nimi už nikdy nebudou stejné jako dřív.
Program
9.00 - 10.00
Sdílení
Začneme s tím, že si nasdílíme to, co se od minule změnilo, povedlo, nepovedlo, co koho těší či trápí.
10.00 - 11.00
Komunikační pravidla
Účastníci si v rámci diskuze uvědomí své komunikační návyky při práci s týmem. V rámci individuálního úkolu si pak vypracují své vlastní „Komunikační hodiny“, které jim poslouží pro lepší rozhodování a pro zlepšování v oblasti komunikace s týmem.
11.00 - 12.00
Síla příběhu a přirozenosti
Účastníci společně s námi objeví, jak důležité je držet se svého osobitého stylu komunikace. Ukážeme si sílu příběhů a na praktickém cvičení odhalíme, že vypravěčem může být každý. Účastníci dostanou chuť na využití příběhů ve své praxi.
12.00 - 13.00
Oběd
Společný oběd.
13.00 - 14.00
Kritika a srozumitelnost komunikace
Účastníci se naučí lépe kritizovat a na vlastní kůži se přesvědčí o tom, že vysílač a přijímač není totéž. Odnesou si praktické tipy pro pozitivní kritiku v rámci své práce s týmem.
14.00 - 15.00
Typologie konfliktů a jejich zvládání
S účastníky pojmenujeme čtyři hlavní typy konfliktů a ukážeme jim, jak na ně vyzrát. Zaměříme se na praktické tipy a dovednosti zejména v oblasti zvládání emocí v rámci konfliktních situací.
© 2017 OpenOne a.s.